Dan före dan före doppardan

Kategori: Aggstar

Helgen har bestått av ca tusen fotbollsmatcher
då jag och ellev varit och kollat på blanda annat antes matcher.
Antes lag åkte tyvär ut, men men.
Det gjorde inte så mycket för då kunde vi som halvt planerat fara till Bygdsiljum och åka!
Såklart så hade baby utrustning för alla ;)
Så jag åkte bräda, ante twintips och ellen blades,
det gick väldigt bra fast min fötter dog och träningsvärken känns idag. 
Vill bara meddela att på Bygdsiljums "restaurang" kan man köpa VÄRLDENS godast kebabtallrik för sjuttio riksdaler och jag kan garantera att det är värt det!   
I morse får ante till Skellefteå då han börjar jobba klockan 12 :/
Men han kommer tillbaka ikväll och då ska vi klä julgranen!  Mysssss!
Nu blir det Grinchen sedan tänkte jag lägga in lite bilder från bland annat Bygdis :)

Det är perfekt julstämning :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: